har inte glömt.....

.... att jag har en blogg fast det kanske verkar som det!!! nejdå här kommer nya tag ia att försöka uppdatera min blogg oftare!!! Fastän sannolikheten att jag lyckas denna gång är snäppet sämre än att jag skulle ha lyckats de tidigare gångerna..... med andra ord lär min uppdaterings höjning inte gå så bra!!!

Ellen har gett Sandra ett kdrama som var megabra och Sandra knarkar nu en av sångerna konstant!!!



Sandras internet bara muppar och är elakt!! Ska därför sluta sitt framför datorn och göra vettiga saker som att bygga puzzel!!! :D

Sandra hade förresten en kaffedejt med ella och fick låna två böcker!! nu kommer sandras redan allt för stora bokhög växa till hittills oanade höjder...... men trevligt med kaffesällskap iaf, fastän inget kaffe blev drucket!! Dock var konversationerna underhållande och bröden goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0