10 saker om mig

Sandra har blivit utmanad av två personer... Sandras tävlingsinstinkt slog in så här är det!!
1. Vad gjorde jag för 10 år sedan?
- För tio år sen var jag väl nio år..... Gick på tvåan??? eller på trean.... Jag är inte säker!!! Förmodligen spenderade jag mina dagar med Maria och Moa och hittade på en massa konstiga saker!!! Gillade att sporta så jag höll förmodligen på med dans fortfarande och skidade förmodligen på kvällarna!! Hade åtminstone studiemotivation till 100% Det är jag säker på!!!
2. Vad gjorde jag för ett år sedan?
- För ett år sedan.... Hmm.... jag gick på tvåan och hade Camilla och Maria att lära mig "försova mig" och skolka från lektioner jag inte orkade fara på!! Dåligt inflytande!! xD Men sånt är livet!!! :)
Annars vet jag inte vad jag kunde ha gjort för ett år sen.... När jag snokar lite i min blogg fick jag veta att jag tentade mattekurser!!

3. Fem snacks jag gillar
- Popcorn! :D
- Mandariner
- Geisha
- Fani pala
- Knäckebröd!!
4. Fem sånger jag kan hela texten till
- Yummy, yummy, yummy av Ohio Express
- What about now av Chris Daughtry
- Broken av Lifehouse
- Just the way you are av Bruno Mars
- Love the way you lie av Eminem feat Rihanna

5. Fem saker jag skulle göra om jag var miljonär
- Köpa mig en bil, istället för saken på fyra hjul som jag har nu!
- Köpa en sommarstuga??
- Betala för mina studier
- Ge en del till välgörenhet
- Spara!!!!

6. Fem dåliga vanor
- Väldigt dålig på att hålla ordning på saker!!
- Pratar med allt för hög volym ibland..... ofta!!
- Språkpolis (dock ingen bra språkpolis)
- Är ALLTID sen!!
- Har en aning blodfobi!!

7. Fem saker jag gillar att göra
- Umgås med mina vänner och ha dåligt humor tillsammans med dem
- Sticka
- Se på tv-serier så ofta som möjligt
- Sporta på olika sätt och vis
- Spendera tid i Kårlokalen
8. Fem saker jag aldrig skulle klä mig i eller köpa
- saker med paljetter
- ballerina crocs
- Leopardmönstrade kläder
- Strumpbyxor (köper dem endast för att de är ett måste)
- Lurviga benvärmare

9. Fem favoritleksaker när jag var liten
- Lego
- Barbie
- Pupuhara med nackspärro, min mjukis kanin
- Tuschpennor
- Teservis

10. Fem personer jag skulle vilja se göra denna undersökning
-Maria
- Patrik
- Camilla R.
- Nån av de som läser detta??

Kommentarer
Postat av: Camilla

vad är nu detta? är detta ett inlägg? något sånt har jag inte sett på länge!



Sandra. Bara man lär sig använda strumpbyxor så kommer man att älska dem! har också varit I hate strumpbyxor-stadiet och nu äger jag inga byxor^^

Samma med min syster^^

2011-02-02 @ 10:03:46
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0