jamen nu .

Sandra håller på att bli invald i nå konstig kyrklig sak...... Hoppas att det inte lyckas eftersom jag inte tror att jag har tid med det för tillfället. Kanske om några år om jag då bor här i närheten. Inte nu, ska ju kanske bort och studera om ett år så.

Sandra har massor typ med studenten och borde inte sitt och chatta på msn, facebooka, eller blogga.... men studenten, helt klart överskattat!!! Jag måste ju bara skriva e i matte för att slippa in dit jag vill så...............

köpte en ny cd för nån dag sen. låter som relimusik men är inte relimusik. ytterst mystiskt!!!

saknar mina vänner och konstaterar att livet bestpr av studier för tillfället.

ska uppdatera något bättre imorgon.... hoppas jag....

helt klart viktigt inlägg till 100%.

Kommentarer
Postat av: True Blood Crew

Såg att du gillade True Blood, våran blogg handlar bara om serien och skådespelarna. Du hittar också senaste infon om säsong 3 :)



// www.truebloods.se

2010-09-11 @ 12:54:05
URL: http://truebloods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0