What happened to normal?

Sandra har haft ungefär den tråkigaste helgen i världshistorien!! Har suttit hemma och spenderat tid med att se på film. Det är allt, ALLT jag har gjort. Har varit hemma men alla har rest bort någonstans men själv fick man spendera tid hemma med frukt och patetiskakärleksfilmer.



Johnny Depp in his finest!! <3



Pride and prejudice helt klart äckligt romantisk!!



snuskig... borde inte vara barntillåten!!



Konstig...... men säkert helt bra.....


Mamma och pappa var till haparande och kom hem slääpande med megagulliga mumin muggar!! Plus nån sorts kakburksaktig sak.


Muminmugg nr1 som jag fck.


muminmugg nr2. Den här är fasligt tjusig!! älskar den!!





den kakburksaktiga saken. söt.

Sandra har verkligen inte gjort nästan nått. Detta märks inte på kvaliteten av mitt inlägg.... verkligen inte!
Idag har Sandra farit med Jonas till nå tryckeri för att få 100 lovsångshäften utprintade.... men icke-sanicke!! Jag säger bara microsoft office åt mänskligheten!!!! Tryckerier borde verkligen ha de skrivprogram som behövs skulle man ju tycka!! För att göra saken bättre hade jag nästan slut på bensin = blev tvungen att fara och tanka. Sandra nu vara pank..... YAY! For på café för att göra mig lyclig.... åt en smörgås eftersom att jag fastar.... jonas åt en muffins........ en CHOKLADMUFFINS!!!!!!!!!!! Jag vill också ha!!!

Ska ut och gå med Ellen senare idag..... Sen inget. räkna matte kanske???

Kommentarer
Postat av: Camilla

men sandra, när du har tråkigt så ska du ju ringa mig så tar jag med dg på äventyr med min bil.

På onsdag hemtar jag upp dig, bara så du vet. tidigare på dagen...nångång. Jag har planerat en fin plan^^ och en fin dag, hoppas jag.

2010-03-01 @ 14:22:49
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com
Postat av: Lina

Jättesöta muggar :D

2010-03-02 @ 11:04:01
URL: http://lina.bubbleroom.se/
Postat av: maria

ohmyg dina filmrecensioner.....

varför lånar ni bara inte en viss kopieringsmaskin?

2010-03-02 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0