It's a small world after all.

Sandra har inte tråkigt alls!! Nepp. Efter att ha varit ut och gå med Ellen igår har jag lidigt av tråkighet. Därför är google det enda rätt!! Tydligen har disney gjort några konstiga pincer.... Mystiska.... jag vet inte om jag ska gilla dem eller inte!! Det är något som säger nej i mitt hjörta, men på samma gång är de lite orginella..... Dagens ilandsproblem..... Jag borde skaffa mig ett liv!!!

its-a-small-world-pin-alladin-jasmine.jpgits-a-small-world-pin-ariel.jpg

its-a-small-world-pin-mulan.jpgits-a-small-world-pin-cinderella.jpg


Ska efter Maria idag.... typ en sju tiden!? Vet inte varifrån ännu, men någonstans ifrån...... Annars har jag ungefär NOLL planer ikväll..... Måste ringa ellen på kvällen och se till att hon drar ut mig så att jag inte sitter hemma hela kvällen och möglar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0