återuppstod på tredje dagen...

eller så tog det minst fem veckor för mig att äntligen orka uppdatera min blogg igen!! Men nu lever jag igen.... typ!!! Men jag måste börja aktivera mig igen med mitt bloggande!! Då alla mina vänner far iväg och studera och jag inte träffar dem på länge måste de ju kunna se hur jag har det. Daglig uppdatering efter att de farit..... typ iaf...... ibland!!! Ska iaf försöka mitt bästa!



Den här är ganska trög och rimmen är som så sämst!!!! Men så klart tilltalar den Sandra, bara för att den är så weird!!

Sandra har idag jobbat från sju till ca tre. JOBBIGT!!! Speciellt då det varit så sjukt varmt. Jag blev som helt trött av  att vara utomhus i värmen. Somande nästan med penseln i handen.... oj..... Dessutom fick jag färg i ögat idag!! Jag tror liksmo inte att det är så bra!! försökte att skölja bort det så gott jag kunde, men eftersom jag inte ens har tillgång till vatten där jag arbetar så gick det ju inte så bra!!


Försöker få tag i Maria som ska komma hit ochsy upp en kjol..... Hon svarar inte..... Nu ringer hon upp!!! Fantastiskt!! Ska fara i en dusch!! Hihihihihi Sandra humor kommer fram igen i sin sämsta form!!

Smutsig dirty wife fru bil car

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sööt blogg! ;)

2010-07-26 @ 21:09:41
URL: http://vildamathilda.blogg.se/
Postat av: Johnny

Den där ank sången var BÄST!:D

2010-07-27 @ 13:04:10
Postat av: alice

har frågestund på bloggen nu, så kolla gärna in och ställ en fråga, tusen tack!

http://aaliceandersson.blogg.se

2010-07-27 @ 15:03:02
URL: http://aaliceandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0