tired much?

Sandra har idag varit oerhört trött..... Faktum är att jag varit trött hela helgen. For och sova tidigare än mina föräldrar på lördag....... Det om nåt var pinsamt!!! jag bara kände hur penisionärspoängen rullade över mig. Dessutom har jag löst korsord i mängd och massor det senaste veckoslutet...... flera poäng.... Jag tror jag är en 80 åring innerst inne!!



Maria har tagit sig helskinnad till Sverige.... verkade dessutom ha haft en trevlig resa till Lund! ><

Sandra har rensat ut sin inbox och där står det nu istället denna text: Wow, you've got a very clean inbox! (Did you know you can receive messages from other e-mail accounts?)
Jag ifrågasätter hotmails logik. Är det inte hela meningen med email att man ska få det av andra??


Idag har sandra varit ut och springa..... storknade efter fem kilometer och joggade fram i VÄLDIGT sakta fart efter det.





Vinkade av Camilla till USa i söndags och andra camilla till Karis! Bai, bai!

Ni blir det duschen för lilla svettiga Sandra.

Kommentarer
Postat av: Camilla

kom nu ihåg sandra att du lovade ett inlägg varje dag (^.^)

2010-09-01 @ 20:10:09
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0