Skolstart.

Sandra har idag varit och simmat. steg upp tidigt och sen cyklade hon till stan för att simma sin kilometer. Efter simmandet blev det lite shoppade inför skolan. Väldigt lite shoppande faktiskt! På stan träffade Sanda en hare krishna munk. Detta var första gången sandra räffat en muk över huvudtaget och fann det ytterst kul!! Dock har min bror fått för sig att jag ska konvertera till hare krishna.... skulle inte tro det!!! Lär inte hända!!! jag vill inte se ut såhär typ.




Efter det har sandra kokat mat och varit allmänt flitig!! Somnade mitt i dagen och sov som hur länge som helst... ^^' Jag har en bestämd känsla av att jag egentligen är sjuk, men så länge man inte testar febern är man helt enkelt inte sjuk!! piste!!

Skolan startar imorgon.... yay...... full period från starten!! helt enkelt fantastiskt!!! borde packa väskan och sånt inför imorgon, men orka!! helt klart överskattat!!! Studenten närmar sig med stormsteg och snart flyttar många av mina vänner bort....... inte alls kul, men det ska väl gå i vilket fall som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0