Nutze den Tag. aka fånga dagen.

Har idag varit på middag med Maria och Camilla till saigon. Kan även kallas ett av bittraklubbens sammanträden. God mat var det iaf och Sandra insåg att hon är omättlig!! Kunde äta nästan hur mycket mat som helst! :O Plötsligt hade Sandra proppat i sig al nötkött med grönsaker och ner slank också friterade bananer med glass. jag kommer bli tjock av all mat jag stoppade i mig.

Hur Sandra missbrukar ordet tät:

Att hålla tätt: Att inte berätta hemligheter och vara tyst om saker.
Att vara tät: Att vara relativt rik aka ha pengar på kontot som överskrider mina besparingar.

Inget av dessa uttryck har något med att vara kissnödig att göra. jag lovar!! Då får maria och camilla säga vad de vill!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Saigon. nam.

2010-08-20 @ 00:01:07
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com
Postat av: Johnny

Nom, nom!:D

2010-08-20 @ 13:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0