och min reaktion var.... WHAT???


Det är sånthär som Sandra inte borde hålla på med på sin fridtid. Istället för att se på meningslösa klippa på youtube BORDE HON VERKLIGEN göra skolarbeten istället.





Sandra har idag pysslat med att sätta ihop knep och knåp..... Eller försökt. Det var ytterst svårt eftersom jag blev tvungen att höra på Kent och resten av befolkningen mobbade min musiksmak...

Vägen till skolan är översvämmad. Den stora frågan är hur i hela världen jag ska slippa till skolan imorgon!?!?!? Om jag inte får ta bil som idag är det nog stor chans att jag får simma dit!!! Måste snart paddla för att komma över gårdsplanen. Dessutom har jag en stark känsla av att min gamla lekstuga kommer att flyta iväg!!! Jakten på lekstugan kan börja!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0