There's a wall between us

Sandra har varit en väldigt dålig bloggare och inte uppdaterat på evigheter..... Fy skäms på mig!!!! Men nu ska det igen bli ändring på det... kanske.... om jag orkar!! Iaf gick min NYA, eller oaf ganske nya telefon, sönder igår!!!! Detta är enligt mig helt oacceplabelt!! Om man köper en telefon ska de hålla mer än 2 månader!!! Ska lämna den på reparation bara jag skulle hitta mitt förbaskade kvitto. Varför set mitt skrivbord ut som det gör?? Varför är jag en sån roddig människa??? Man kan innte låta mig ta hand om kvitton, jag tappar garanterat bort dem.

Saker sandra borde göra;

  • läsa läxor
  • städa sitt skrivbord
  • ringa tandläkaren
  • hitta sitt kvitto
  • fara ut på en låååång springtur
  • fråga Camilla om hon vill fara ut och äta på fredag före night café. Jag träffar dig aldrig Camilla, vi måste skvallra!!!!
  • se en bra film, jag är t.o.m. i desperat behov att se en bra film.... typ en kinesaldrigdö.
  • läsa de böcker hon har på sitt nattduksbord innan hon lånar nya
  • köpa nya hårband
  • komma ihåg att inte BESTÄLLA kläder utan faktiskt  fara till affären och testa dem!!!
  • föra tillbaka halpa-halli kort till kåris+ ett kvitto.

 

Idag hade Sandra full dag i skolan och det var lite jobbigt!! Plus att Sandras rygg har börjat knasa sig igen!! Inte bra. Men imorgon får jag min efterlängtade sovmorgon!!! :D Dessutom så börjar jag skoldagen med gympa. Helt klart bra dag!!! Jag  gilla!!! Idag på rella fick jag liksom värsta chocken. Jag ville helt börja studera olika kulturer??? Detta är inte likt mig....... Men jag blev som så intresserad av hinduismen och Indien när Roger stod där och talade om det. nu har jag dessutom lyssnat på en väldigt bra indisk låt som typ har varit med i nån film. Iaf är det en fantastiskt bra låt. Man blir liksom på danshumör!!!







Var lite trött när jag kom hem från skolan. men då hittade jag ett kärleksbrev på mitt skrivbord. Det var Camillas vackra brev åt mig som jag fick innan jag for till England. Då blev jag på så bra humör att jag cyklade till depo efter mitt hm paket som kommit. Jag hade beställt vad jag TRODDE var en urtjusig klänning.... Men det visade sig att den inte alls var det.... :( Dissa den säger jag bara!!!! DEssutom hade jag beställt en BLÅ tröja..... När jag nu fick se den var den lila..... Bittert säger jag bara!!!


Jag vet att man brukar kalla mig färgblind. Men är detta inte blått så säg??? Jag säger bara att detta inte är samma färg som på min tröja i verkligeheten!!! Jag vill ha en blå tröja!!!!!!!!!!! är det för mycket att begära???


Har konstaterat att vissa bh:ar göra att toppar halkar ner.... Detta inte vara så trevligt, speciellt när man inte är ensam. Jag tycker att det borde finnas en bh som både är bekväm, ser till att toppar inte faller ner och får ens boobs att se stora ut!! ochh skulle den vara riktigt fantastisk så skulle den hållas upp utan band!!! Tänka på alla stackars människor som verkligen har stora boobs.... det måste väga massor att ha dem att belasta axlarna.... och plötsligt så uppskattar jag mina mycket mer än vad jag gjorde för tre dagar sen!! Sviiiinbra!!!


Sanrt sandra fara och springa ett tag... Om hon orkar......


Kommentarer
Postat av: - H*

- ÄLSKAR DEN LÅTEN !

2009-09-07 @ 18:45:51
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: maria

du måååste inte ha kvitto för att säga det är fel på dethär skräpet... de har skyldighet att få det fixat ändå speciellt om du säkert har garantin nånstans kvar i lådan visst...............

2009-09-07 @ 20:18:49
Postat av: Bingel

men vet du garantin fanns på kvittot..... inte någonstans i lådan, utan på kvittot!!! :'(

2009-09-07 @ 20:35:55
URL: http://simpleandclean.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir så förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkade saker till allt och alla

på sin blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag har en blogg som är så jäkal bra om man gämmför med Kissi's Den handlar om verkligen vettiga saker.. Jag har fullt upp med bloggen..Jag gör egna intervjuer med läsare,går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare bloggen ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg =)



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

kram!

2009-09-07 @ 20:44:56
Postat av: Linda



Hej, jag är med i en tävling där man kan vinna en gitarr. Jag vill jättegärna vinna denna gitarr till min lillasyrra. Men jag kan inte vinna den utan din röst!

Så snälla du, rösta på vår gitarr! <33 Det skulle betyda så otroligt mycket!

Klicka här; www.hannahsgitarr.se/?gitarr=637 och rösta på denna gitarr! Kom ihåg man kan rösta på oss en gång varje dag, så rösta, rösta!! :D

Tack i förhand snälla du! <33

2009-09-07 @ 21:42:48
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: Weronika

Låter som att du har fullt upp :)

2009-09-07 @ 21:48:48
URL: http://www.improveme.se/makeover
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

ska vi följa varandras bloggar med bloglovin? lägger till dig nu på direkten

2009-09-08 @ 11:18:07
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Krystal

haha den låten fastnade i min hjärna förut xD

2009-09-21 @ 22:08:29
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0