Sandras försök till skolkninig.

Sandra har idag inte skolkat från nån lektion alls..... Neppan!!! Sandra är helt klart en anti-skolk person uti fingerspetsarna. Kom inte alls en halv timme försent till finska, och skolkar VEKLIGEN inte från historia för tillfället. Nej, jag skulle aldrig ens drömma om att göra nåt sånt. Så Sandras egentliga fulla dag har bestått av hela en och en halv lektion utav fem....... oj....... Korvbra!!!

Nu kommer folk från min hissaklass och vill ha datorn........ BLÄ!! Tänker jag ge dem min dator..... svar NÄ!!!! Hissa är inet så allvarligt att man faktiskt måste göra uppgifterna man får av Tom.

Sandra och Camilla är inte trötta, sockerhöga, eller nåt annat liknande pga att de varit på morgonsim. Kangas frågade idag på finska vad det var för fel på mig idag. Jag tycker det är en väldigt elak fråga att ställa nån som är fjollig och sockerhög!!! Jag kan inte rå för att mina hjärnceller har sprungit bort.

Hur man söker efter resor till USA billigt. man söker på google.  sen så ser man till att sandra och camilla inte börjar strida!! det kan leda till hittills oanade konsekvenser. Jag vill inte till USA. USA suger.... men att resa med camilla låter kul. Vi fara långt bort...... då vi inte hitta hem, för sandra har dåligt sinne för omgivningen! Då vi äta korv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0