ignorant people

Varför kan inte folk iaf FÖRSÖKA anstränga sig lite under lektionerna???? Man ska inte säga "jag vet inte" om man inte ens försökt!!!!! FRUSTRATION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Finska är svårt, men om folk skulle försöka med att först översätta de ord de kan så kanske de skulle kunna förstå sammanhanget lite....... Varför går jag en finska kurs med A???? De är på sant idioter...... Så kanske man inte får säga, men påsant om man läst finska sen ettan så skulle man ju kunna tycka att de ska veta att ihminen är människa!!!!!!! Jag vill ha finska med C!!!!!!! Det värsta är att jag ska överleva ännu en kurs finska meddessa oallmänbildade människor.


Igår när Sandra och Maria skulle planera scout slutade det med att bi lackade våra naglar i två timmar...... oj.... Men liksom vad är mera frestande??? Att planera scout åt småbarn som ändå inte kommer att uppskatta det, eller att lacka sina naglar i fin färger och mönster??? Jag röstar helt klart naglar. Dessutom tvingade jag Maria att se på en amerikansk tv-serie!!!! Hihi, det var skoj! The mentalist är den perfekta serien att plåga Maria med.


Idag har det varit godislådsfösäljnings hysteri. Jag köpte en snabbt och när andra sedan ville ha mig att köpa så kune jag lätt svara. Neppan vill inte, har redan köpt en!!! Haha, jag vill inte stöda er supasresa till Cypern!!! Hihi, hoppas att ni inte får sålt era lådor så ni måste betala massor själv....... Jag har verkligen inte elaka tankar i min hjärna.... nä.....


Sandra håller på att bli Grey's anatomy nörd.....´Det är pinsamt att erkänna, men jag har fastnat..... Jag har blivit en slav för amerikanska drama-serier. Speciellt grey's. Det måste vara en av de bästa serierna genom tiderna! Ich liebe das. Han som spelar Alex Karev är dessutom VÄLDIGT HOT!!! Jag måste bara få säga det. Han är det. punkt.


HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!


Sandra har haft en Sakurai Sho dag idag. Egentligen var et Maria som startade alltsammans och sen smittade av det på mig. Jag sitter hela tiden och lyssnar på Sho rap. Han försvinner inte ur mitt huvud. Han har bosatt sig där och bygger för tillfället ett bo.

Image
chibi Sho xD Kawaii!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men jag tycker synd om de som inte kan finska. Jag kan heller inte finska fasten jag har läst det sen jag gick på 3an. Finska är ett språk som bara inte fastnar mig i huvudet. Justin Chambers är kristen och har 5 barn. Om jag minns rätt.

Vet du nå vilken tid bilskolan börjar på måndag och hur du slipper dit?

Arashi <3 vi måste göra nånting snart sandra <3 (^_^)

2009-09-25 @ 15:18:37
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jamen Camilla du vet väl ändå vad ihminen är! 5 frickin' barn!! Han ser ju typ megaung ut!! Han måste verkligen ha varit aktiv och skaffat barn tidigt om han redan har lyckats få ut 5 barn i världen. Men du måste hålla med om att han är sktisnygg.... <3

Jag tror att det var klockan fem... eller klockan sex.... Jag måste fråga ida. Hon vet! jag far väl nog bara dit med bil. Vill du komma med mig?

Vi måste VERKLIGEN hitta på nåt snart!!! Typ, megasnart!!!

2009-09-25 @ 15:34:50
Postat av: Camilla

...........

Han är ganska ung och hot. Och du som inte skulle falla för Grey´s anatomy.

Om jag slipper så kommer jag gärna med dig. Vi kan ju höras nångång. Let´s have some fun nångång.

2009-09-25 @ 16:07:24
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com
Postat av: tofslan

.... en viss lärare i pg är väl inte heller så gammal och har redan hunnit klämma fram lika många!!!!!!!!!



sandra. hur kan du tycka dendär knubbisen är snygg när du har värsta sho bredvid. som var en knubbig bebis men ändå.



och nagellackandet var ju en hemlighet!!! :(

2009-09-25 @ 16:54:47
Postat av: Anonym

Det tänkte jag inte på... Men det är också skrämmande!! Hur vitsi kan de kläcka ur sig så mycket barn?? Bara plopp så har det kommit ut ännu en!!!

Han är inte knubbig!!! Han är muskolös.... <3



Men maria jag försade ju mig åt ellen tidigare i skolan idag så det gör nog ingen skillnad!!! (A)

2009-09-25 @ 17:30:40
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

kolla in dagens låt med Demi Lovato =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/demi-lovato-gift-of-a-friend.html#comment

2009-09-26 @ 01:52:39
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohol .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra!

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-26 @ 13:56:59
Postat av: daniella

vilken fin blogg! ♥

ska vi följa varandra på bloglovin?

puss från danni

2009-09-26 @ 21:14:00
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0