Bittert

Idag är Sandra fortfarande sjuk...... Det är inte alls kul om nån frågar efter min åsikt, faKTISKT väldigt TRÅKIGT!!!!! Jag har som ingen ork att vara sjuk! Jag har väl varit sjuk i typ en dag och jag håller redan på att få fel i huvudet. Jag är nästan så desperat att jag städar mitt rum!!! Då är det dåligt!!!! Det är trååååååkigt, vad ska man göra i en hel dag??? Dessutom en fredag!! Kan man bli sjuk på en mera opassande tid? På fredag kvällar har man oftast mer vettiga saker att göra än att ligga hem i sin säng och tycka synd om sig själv!! Men nu överöser sig Sandra inte sig själv med självömkan, nej verkligen inte!! Hon tycker inte det minsta synd om sig själv..... neppan!!

Sandras hjärnceller har flugit ut ur huvudet och hon hittade just sin gamla game boy color i ett skåp...... Plöstligt verkar ett pokémonspel från vem vet när mycket frestande!!! Detta kanske förklarar min hjärnkapacitet?? Kan ingen komma och rädda mig från mina konstiga infall?? Annars kommer denna dag att spenderas med att spela dåliga pokémon spel.......... Jag skäms faktiskt över mig själv!!!!

Såg igenom hela säsong ett av Robin Hood igår!!! :) Sandra satt inte och grät i sista episoden, nej verkligen inte!!! Nu är ju bara problemet det att jag inte har nån serie att se på för tillfället!!! Vad ska jag ta mig till???


Hur kan de ta död av Marion i andra säsongen++ Det bara inte går, man kan inte göra så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det strider mot all vett och etikett som finns!! Varför kan det inte vara som i disney där de gofter sig och lever lyckligt i alla sina dagar????




Snart får Sandra mat...... Fast mat brukar inte smaka så gott när man är sjuk.... :/ Jag fattar inte varför!? Det är ju inte som om smaklökarna skulle bli konstiga när man är sjuk..... eller???? Nåja, jag har då ingen aning, men det jag vet är att mat är äckligt när man är sjuk!! Mandariner och glass is the shit!!

Sandra konstaterade förra helgen att Maria inte riktigt har påklart var karlar har sina "boobs"..... Axlarna är tydligen ett bra ställe att plasera dem på ><


Kommentarer
Postat av: Camilla

vääääldigt opassande (jag som ville ha en Sandra ikväll dessutom) Men nu kan du ju se på dramor :) Se på en snyftisdrama...De är bra...eller en romantisk en...de är också bra...jag rekomenderar Buzzer beat.

2009-10-16 @ 14:32:28
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com
Postat av: TinaGreenGirl ¤¤ FOTOBLOGG

FIN BLOGG (:

2009-10-16 @ 18:41:28
URL: http://thegreengirl.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Hoppas du blir bättre snart!

2009-10-16 @ 20:16:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0