Min katt har läs- och skrivsvårigheter.




Hihi, detta gjorde min dag!!! Tack Johnny för länken!!!! :D Denna "musikgrupp" är bara för bäst!!! Jag är helt amazed öcer vad de är skickliga!! :D Jag vill också kunna!! Nu använder jag äckligt många utropstecken efter varenda mening......


Jag gillar tyvärr inte min engelskalärare. Hon är säkert en trevlig määnniska i verkligheten, men hon och jag passar helt enkelt inte ihop. Och jag tål inte hennes inlärningsteknik. Den är obefintlig!!!!!!!!!!!!! Dessutom måste vi ha två prov när vi i alla andra ämnen endast måste ha ett!!! MORR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ska snart far och se till att Smurf, Jontti och Johnny inte tar livet av mina patrullungar. Tydligen tycker Smurf att parkour är väldigt scoutsligt..... eller nåt..... Men skönt skulle det ju vara om de skulle lära ut nåt vettigt som faktiskt skulle fastna i deras huvuden! Men glad och tacksam är jag verkligen öcer att jag själv inte måste ha ansvar över dem idag.


91293727.jpg image by PunkRock55

Nino....... <3
Bara för att han är så söt <3



Kommentarer
Postat av: Krystal

hehe ja det är den! haha så piligt >.<

2009-11-03 @ 19:20:33
URL: http://stardustbaby.blogg.se/
Postat av: Julia

2009-11-04 @ 16:01:06
Postat av: Julia

Hej, jag heter julia. såg att du gillade nino.

Jag är också ett fan av bland annat Nino men andra Johnny's entertainment band.

Kolla gärna in min blogg. ^^ Har du bilddagbok eller facebook? isåfall kan vi adda varandra.



kram

julia

2009-11-04 @ 16:03:16
URL: http://strawberrichou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0