Let's hope it's a good one

Sandra har idag spenderat sin morgon ute i snön!! :D Tänka sig att en morgon i snön kan ha såna oanade konsekvenser......


Allt började med att jag kastade upp min vante i en gran. och det var inte i en såndär liten gran som man når att ta ner vanten om man sträcker sig.... nej, den flög definitivt så högt upp att jag inte ens skulle ha nåt om jag var dubbelt längre!!



Efter en massa olika försök så fick jag äntligen ner vanten med hjälp av min bros skidstav och en hink. Jag kom också fram till att min brors skidstav är längre än mig....... PINSAMT!!!!


Fast att morgonen var så "dramatisk" så fick jag några fina foton tagna!! :)









SAndra har julkänsla så att det bara strålar om det!!


Jag blev inbjuden på ett engelskt storläger idag..... och jag har ingen aning om jag ska fara eller inte!!! Visst skulle det vara kuligt att tröffa scouter från england, men det kommer säkert att vara svindyrt!! BESLUTSÅNGEST!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

snygg blogg :*



alllting bra med dej såhär en lördag?:D

2009-11-07 @ 13:44:11
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Gu kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

2009-11-07 @ 18:44:54
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0