Welcome to the dark side.

Jag måste lämna in en lapp till mina föräldrar om att jag skolkat en lektion och de måste skriva under den... NOT happening!!! De är värsta principfasta... Jag kan riktigt föreställa mig hur de kommer att dra ut på plågan så att jag måste be dem på mina bara knä för att de ska skriva under.... Varför skolkade jag just den timmen?? Kan någon förklara???

Jag var på vippen att bli med på facebook idag... Men mitt förstånd kom tillbaka för att rädda mig!! Ibland är det tur att mitt förstånd finns....

Mat... Äta, nu!

Kommentarer
Postat av: camilla

jag kan väl bara erkänna att de e mitt fel att du skolka.. :( inget bra inflytande har jag på dig. :D

2009-03-17 @ 21:06:19
URL: http://maeve.blogg.se/
Postat av: Camilla

Synden straffar sig själv. Vem var det som sa "jag är stålt över mig själv för jag har inte skolkat en ända gång och planerar att inte göra det heller"? XD "ibland är det tur att mitt förstånd finns" vilket förstånd? :D syndiga barn

2009-03-22 @ 01:14:42
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0