I'm back! :D

Sandra har haft en helt fantastisk re´sa till Engalnd och försöker förbrilt att komma på orsaker att fara dit igen så fort som möjligt! :D Funderar starkt på att fara dit och studera en tid nästa läseår!! Det skulle vara megakul! :D Jag kommer hela tiden på mig själv att prata engelska istället för svenska och har dessutom börjat drämma på engelska....... det är ytterst frustrerande! Borde eventuellt kriva om vad jag gjprde.... men orkar inte xD det skulle ta för länge!!! Därför försöker Sandra få tag i Maria för att fara på en glass till stan.... men nej, hon svarar inte så jag får väl hitta på nåt annat :/

Kommentarer
Postat av: camilla

men marias telefon är söndrig. vi måste träffas snart!!

2009-06-07 @ 23:05:31
URL: http://maeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0