morgon stund har en benägenhet att väcka mig.

Vaknade allt för tidigt med tanke på gårdagens strapatser. En liten efterfest hölls vid mig efter att vi arbetat så hårt. Camilla och Sandra var mid mig en åtta tiden och började förbereda oss mentalt.... Vilket kan synas på det tidigare inlägget. Efter att alla lyckats släpa sig, vilket skulle vara en elva tiden så var allt i full gång. Soff sittande/liggand, bhprovning och annat boobsprat. Det konstiga var väl könet på de personer om testad min bh.... hm, vad ska jag tycka om detta???? Min brors reaktion när han fick veeta att jag hade haft några vänner över var ungefär "Sandra har haft KARLAR på rummet, bäst att ta fram hagelbössan"..... *suck* När sedan all var till räckligt trötta for dom hem, detta skulle vara ungefär en tre tiden. När alla sedan farit hem gick lilla Sandra i säng. Var lite orolig över om alla kommit hem helskinnade, men litar på deras körförmågor.

Sandra ska idag och se på den nya Harry Potter filmen med kusin. Har dessutom just märkt att hon pratar om sig själv i tredjeperson..... Detta tar jag som ett dåligt tacken..... Kanske borde jag sluta med det, man vet aldrig vad det kan ha för bestående skador på min hjärna.

Snart ska jag äntligen fara i duschen. Kunde inte fara igår eftersom varmvattnet var slut. Detta ledde till att jag fick sova med håret fyllt med tackfärg i h¨ret. Hittade en stor fläck på kudden där färgen hadee farit från håret när jag vridit och svängt på mig.

Jag måste köpa en ny kalender eftersom min tar slut nästa väcka och då har jag plötsligt en värld där jag inte kan planera min dag in i minsta detalj. Hemska saker!!! Jag har också fått ett stort behov av att fara till Tiimari. Jag vill liksom börja pyssla igen och till det behöver man definitivt Tiimari.

Jag har börjat lyssna på tysk musik och till min förvåning är det riktigt bra!! Det konstiga är nu att min dator nästan har lika mycket tysk och japansk musik som helt vanlig engelsk. Detta måste helt vara ett gott tecken på min utbredda kulturförståelse..... eller så inte! Men jag anser att det ,åste vara väldigt bra att jag lyssnar på tyskmusik så att jag lär mig inför mina studentskrivningar, som visserligen är om mer än ett år..... Men man måste ju vara förberedd!!!


Är inte detta det snyggaste kök ni sett??? Litet och intimt!! En av mina vänner i england gör olika saker av trä ch han har gjort detta kök. Alltså skåpen och inredningen!! Jag vill också ha ett sånthär kök!! :D Han kommer så att få komma till Finland och fixa mitt kök sen när jg skaffar eget hus! :D och bara för att liksom gör reklam kommer jag sätta upp en länk föe att visa vad för andra saker han gjort. Megaduktig!!!!
http://www.tcwc.co.uk/portfolioKitch.html



Nu ska Sandra börja fara till stan och sen till kusin för att vi ska kuna tala om saker som hänt innan vi far på bio.



Japaner är för söta!!!! Kan jag inte få en såndär ring?? Mega gullig!!! (^.^) Ja g kan dessutom beställa dem från en amerikansk sida. och det skulle jag också göra om frakten inte skulle bli så dyr!! :/


Kommentarer
Postat av: Camilla

ojoj sandra, kara på ryymi...voi voi. Det där köket är nog fint men jag sku aldrig ha plats att göra nått så som jag brukar hålla på här hemma i vårt kök som jag tycker är för litet för mig :( jag vill ha ett stort kök när lilla jag blir stor :)

2009-07-19 @ 11:07:59
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com
Postat av: Jasmine♥

Jodå, det är bara bra med mig :) Dock lite tråkigt att det är mulet ute och ingen sol när det varit så fint väder i veckan =/

2009-07-19 @ 11:17:09
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Bingel

nej, nej små intima kök 0 mindre plats för en att röra sig på = man måste stå vääääldigt när ;)

2009-07-19 @ 11:25:16
URL: http://simpleandclean.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hej,

såg i Fokis blogg att du gillade linnet "Stilikoner" som jag designat.

Du hittar det och många andra linnen och t-shirts i min bloggshop

www.avanna.blogg.se

Men skynda, linnena finns bara i begränsad upplaga och många storlekar är redan slut på de olika motiven.

//anna

Postat av: B E A <3

Hoppas att din helg har varit bra :)

2009-07-20 @ 00:42:44
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hihi den där glassen var för söt :D

2009-07-20 @ 17:18:56
Postat av: Bingel

Den är min favorit också!! ^^

2009-07-20 @ 17:59:08
URL: http://simpleandclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0