Hur många personer tar det att hålla Sandra vaken?

Svaret är simpelt!! TRE! Förra natten fick en vänlig liten Sandra inte mycket sömn alls, ca en halv timme. Detta berodde på några vissa personer *host* tatte, *host* jontti, *host* smurf som låg i ett tält och snarkade. Detta skulle inte vara ettt problem om jag inte råkade befinna mig i detta just nämnda tält OCH om jag inte hade ett fasligt behov av att sova! Detta blir nog sista gången på en väldigt lång tid som jag sover i samma tält som de!!!

Sandra har varit på ett väldigt underhållande scoutläger. Min enda kommentar av detta tillfälle är...... BARAMAGAVÄDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inte för att jag personlig vill ha av mig tröjan.... Men att se på  sixpacks har jag verkligen inget emot...... *dregel* När jag skaffar en karl ska han definitivt ha en sixpack.... grrrrrrrr xD

Rev flottbastun idag/igår. Det var en hemsk tid i mitt liv och jag måste säga att jag saknar den lite! Om jag var en byggnad skulle jag absolut vara en flotabastu.

Sandra kom just på att hon borde skicka hennes kontonummer till en fotograf så hon får tillbaka 10 € som hon hade betalt för mycket.

Har suttit IIIIIII en traktor för förta gången, medan den blev körd. Min familj har ägt en traktor i evigheter, men jag har alltid suttit på släpan, men denna gång så har jag verkligen suttit INUTI en traktor... Ganska mäktot.

Kan jag få gå och sova nu??? Mina hjärnceller faller ut och jag har glömt vilken hánd som vänster...... Patetiskt!!!

Sandra saknar sin bästa vän som farit till Japan, om hon inte kommer tillbaka, far jag sjäv efter henne och tar med mig en japan på köpet!! Enkelt men effektivt! :D Maria, jag saknar dig!!! Min lilla ninodreglar vän!!! Hur stavar man egentligen dregla???? e??? ä??? drägla??


Den tidigare nämnda flotabastun innan den var helt färdig. RIP my friend :'(

Kommentarer
Postat av: Camilla

när ska vi hitta på nått. vi kan se på arashi och prata strunt..eller allvar...vi kan göra båda...jag vill också ha en japan :( och maria

2009-07-12 @ 19:56:48
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag vet inte, nu på helgen kanske!!! Vi måste definitivt tala allvar!! Sandra needs it ;) men jag ringer dig typ på onsdag???

2009-07-12 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0