Bajsblöja.

Sandra fick byat blöja idag.... Fick senare namnet "kakkan kantaja" av sin trevlige bror..... Mitt arbete är väldigt omväxlande må jag säga.... Ett litet barn på 1½ år tyckte min boob var ett perfekt ställe att placera sitt huvud och dregla på..... Det uppskattades dock inte av mig, men vad kan man säga???? Det finns en levande person (dock en aning ung xD) som verkligen uppskattar min boobs..... Man ska väl inte klaga, men jag fick byta tröja när jag kom hem och personeran på vägen hem stirrade konstigt på mig och min stora dregelfläck.

Min "kafferast" spenderade  jag med att rita..... och måla....... jag tror att min hjärnkapacitet håller på att förvandlas till samma nivå som på de barn jag sköter.... ^^' Speciellt om man ser på resultatet av 15 minuters klottande......
 jag vet inte ens vad jag ska kalla det... Kawaii?

Måste stanna hem idag eftersom min mommo och moffa kommer på besök. Jag som ville fara till Hällsand!!!!! Men nu far resten av beflokningen till Hällsand och lämnar lilla Sandra helt ensam med sina morföräldrar...... som brukar ha en förmåga att se till att dessa ämnen kommer på tal;

  • Du har väl skaffat pojkvän Sandra???
  • Hur går det i skolan??
  • Sandra vad du har blivit rund/smal....... (Beror på deras humör)
  • Sandra du har bara ätit tre potatisar..... är du säker att du inte vill ha fem till?????
  • men Sandra ska du ut nu igen......

Varför är världen så grym?? Jag som verkligen såg fram emot Hällsand.... Nog för att jag har en ny chans på fredag... me schhhhhh, det har ingenting med saken att göra!!

Talade med Camilla idag i telefon!! Jag kom liksom fram till hur länge sen det är jag har sett henne och hur mycket jag behöver en "hard ass bitch" som säger åt mig att dra ur röven ur barnvagnen!! Därför beslutades det snabbt om ett möte på fredag!! Ser fram emot det!!! :D Jag var som så häääääääääääääär nära att lägga ett hjärta efter min senaste mening..... Jag måste sluta läsa japanska bloggar........ HJÄRT ATTACK!!!!!!!  Ironi alá Sandra xD

Nu tänker Sandra ta en middags lur och få lite persinärspoäng.... men till mitt försvar är det mycket tungt att gå omkring och bära på flera kilon hela dagen! Småbarn väger massor i längden, man tänker som inte på det först när man lyfter up dem. men när man sen bärt på dem en timme så skriker armarna i protest.

Varför är nino så söt??? Jag får som spunk varenda gång jag sätter på datorn och han bara tittar fram
Nino❤ (gråter inombords eftersom jag föll för trycket att lägga ett hjärta)


Kommentarer
Postat av: Camilla

"hard ass bitch", jo man tackar sandra :) men sa du int torsdag? men nog funkar fredag också

2009-07-14 @ 20:43:24
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com
Postat av: Bingel

Jag menade nog torsdag... men du vet ju hur virrig jag är i skallen xD Men jag ringer dig imorgon efter att jag varit i arbetet och kommer strax efter det ;)

2009-07-15 @ 15:36:37
URL: http://simpleandclean.blogg.se/
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa¨

Få gratis pengar genom att besöka hemsidor och tipsa andra, man kan ta ut pengarna när

man vill och välja om man vill

få pengarna hemskickade eller insatta direkt på kontot! Passa på nu när sidan är

helt ny :) Bli medlem via länken och få 25kr direkt!

http://www.woopa.se/?ref=klojs1

klicka på länken för att bli medlem!

2009-07-15 @ 15:53:55
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: Anonym

upp din hjarnkapacitet suger nog. men kawaiiiiiii

HAR DU FOTAT VADDU SKULLE



uhuuu. idag forsokte tousan para ihop mig med en arashisjungande sushikock. uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh pinsaaaamt.

\nino HJARTA

2009-07-19 @ 16:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0