And then there was silence....

Har haft en jobbig dag idag på jobbet. Massor med ungar som klänger, skriker och skiter. Ingen bra kombination tycker Sandra som fick huvudvärk av alltihop. Fast mitt hjärta smalt en aning när ett av barnen somnad i min famn!!


Jag håller på att bli fördärvad och sitter och läser fjortisbloggar på min fritid...... *suck* Jag tror riktigt på allvar att det är bäst att jag skaffar  ett  liv innan någonting allvarligt händer med mitt förstånd!!!


I dag när jag loggade in på msn var det 17 nya meddelanden i min inkorg, varav 5 var från facebook... = 12 personer ville mig nåt denna dag!! Inte dåligt må jag säga, det finns personer som inte ens känner tolv andra..... Typ sånadär asociala varelser som är rädd för solljus.


Jag hatar människor som loggar in och ut ur msn var annan sekund!!!!!!!! (hata är ett starkt ord, ogillar innerligt) Popupp fönster skjuter upp hela tiden pch går på mina nerver..... det skulle vara okej om det var olika personer som loggad in, men när samma person har loggat in för 15 gången på 2 minuter är et något som har gått fel i evulutionen!!!! JAG FÅR NÅ FEL!!!!!!!!!!!!!

Hittade världens gulligaste brödrost på internet!!! Hello Kitty!!! ^^
Kan ingen köpa en sån till mig???? Mamma, pappa.....? Kan ingen betala??????

Ska på teater och se på Emil i lönneberga idag.... Jag vet faktiskt inte vad jag ska söga om det........ Jag har liksom  en svag punkt för pedersöre teater! Det liksom spritter till i mig varenda gång jag far dit. Lite konstigt med tanke på att jag efter föreställningen brukar sitta i bilen och klaga över skådespelarna som jag inte gillade och säga nåt i stilen med "inte för att skryta, men jag skulle nog kunna göra det bättre" xD

Ett knotte i Sandras rum på natten = 29 knottebett på Sandras ben på morgonen = en ilsken Sandra som nu har medlidande för de som får vanliga myggbett!!!


Kommentarer
Postat av: laila

Vad tycker du är snyggast tjocka människor eller smala? :P

2009-07-16 @ 01:32:22
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0