Flavor of life.

Jag är borta en gong från bilskola och vad händer nästa gång jag far och köra!? Jo, bilskolgubben pluppar in 4 körtider på en vecka!!! Jag som hade tänkt ta det lugnt veckan före jag fyller 18, men nej du jag får minsann tänka om!!! Fast jag missar iaf två hela skoldagar vilket säkert kommer att bättra på min studiemotivation...... Jag kommer att förlora all motivation att köra om jag kör sådär ofta!!
 


Igår hade jag dessutom planerat att bränna en Hikaru Utada skiva åt mig..... Men icke sa nicke. Tydligen var alla låtar jag hade mp4 format och ginck inte att bränna till en helt vanlig cd-skiva..... Jag var inte bitter eller nåt, jag tog det helt lugnt och blev inte alls arg....... eller..... nåt i den stilen iaf.


Såg färdigt Stand up dramat igår.... Jag kan inte förstå att det är slut = inga fler episoder..... Jag är bara lite deppad över att denna sjukt snuskiga serie faktiskt är över. Men jag kan ju alltid trösta mig med att jag kan se på episoderna igen så fort jag känner för det!



Sista kvällen detta år!!! och den ska spenderas med goda vänner!! :) Mums ><


Kommentarer
Postat av: chiaki

sv. hehe jag gillar också Arashi ^^

och gör det (y) men det gäller att se upp så man inte blir alltför beroende XDD

2010-01-01 @ 15:38:07
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: tessan =)

hejsan =)

fin blogg !

de skulle vara kul om du svara på mitt senaste inlägg om "nyårs-löften"

vill gärna veta vad alla folk har för olika löften, & vilka förväntningar om 2010 =) ♥

kramar / tessan ♥

2010-01-01 @ 22:15:31
URL: http://tesszan.blogg.se/
Postat av: Anonym

men han kan ju inte bestämma när du ska köra, det ska ju du göra

2010-01-02 @ 14:38:22
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: N

Regissören som gjort Stand Up!! är grym. Han har även gjort Ikebukuru West Gate Park som förmodligen är min favorit j-drama och Pikanchi Life is Hard Dakedo Happy som är en sjukt rolig film med Arashi.

2010-01-07 @ 22:05:52
URL: http://www.superliminal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0