Turning japanese

Hade en rolig dag med Maria idag. Men som gissat blev maten lite si sådär... ^^' Helt ätlig, men jag måste säga att min mammas lasagne var mycket mer aptitretande!! Dessutom verkar det vara nåt fel med finländsk mango. Enligt mango experten ska mango vara söt och inte sådär mega sur som den vi åt igår var. Men den dåliga mangon ersattes med nyplockade hallon!!! Mums!! :D Med hallonen blev ätna så tittade vi på Porco Rosso..... Lite konstig film, em njag antar att de har sin charm den med!! Dock inte en av mina favoriter av de filmer som Miyazaki gjort! :/




Maria hade köpte denna skiva åt mig från Japan!! :D Inte en av de bästa, men definitivt värd att lyssna på!!! Dessutom är nino bara för söt!!!!!!! o.O Lite för långt hår, men ändå total perfection!!! :) Fick också ett par ätpinnar, men jag tyckte att det skulle vara absurt att ta ett foto med nino och ett par ätpinnar och bestämde mig därför för att inte göra det. Tyvärr fick inte pinnarna komma med på bild T.T  FAST de var väldigt söta <3


Har idag varit och minigolfat med Sofia, Mia och Maria. Trots en väldigt trög start så kom jag in på en svidande andraplats!! Mina tävlingsinstinkter slog inte alls in och fick mig att bete mig lite småelakt.... Neppan, det är bara vad människor i min omgivning föreställer sig!! Det var iaf skojsigt att minigolfa!! Måste göra det oftare.




David & Goliath - Homework [Väri: valkoinen]
Denna tröja är bara för härlig!! :D Jag vill så ha en, då slipper alla lärare undra varför jag aldrig gör läxorna!! Den är så gullig!! T.T Måsta ha min bror att köpa en åt mig.... Har dock ingen aning vad jag ska ha för orsak till att jag förtjänar en..... Snäll syster? funkar kanske inte som bra argument... ^.^'  Här hittade jag tröjan. Helt okej sida, om man har sån stil antar jag.... Lite för lite färger för mig kanske......


Ska snart fara och se på peff match. Väldigt skojsigt! :D Sen bär det av till jonas med resten av folket!! Det ska också bli skojsigt. Jag måste säga att jag är värsta experten på att få folk att komma och se på match!! Jag säger bara "snofs"!!! Borde kanske fråga om jag får betalt nästa gång jag lurar med folk till Falli.... hihi, jag kan ju bli rik på detta!! :D Då kanske jag har råd att fara till Japan i nästa år!!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i samarbete med roliga prylar.

Det du kan vinna är ett presentkort värt 250:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-presentkort.html



Vad gärna med

2009-08-14 @ 17:06:18
Postat av: Amanda

Gud vilken fin blogg:)

Ska kolla vidare här:)

Gå gärna in på min:)

Kram Amanda

2009-08-14 @ 18:11:46
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: Linda Q

Just nu pågår en tävling i min blogg =) Spana gärna in den ;)

2009-08-14 @ 20:06:37
URL: http://lindaq.se
Postat av: Em

Om du inte redan gjort det, så är du är utmanad! Här; http://emelojs.blogg.se/2009/august/utmaning.html

2009-08-15 @ 12:06:09
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0