A whole new world.

Jag har blivit en disney plump! Jag har totalt blivit besatt!!!! Jag lyssnar bara på disneylåtar och har t.o.m. hittat en sida där de säljer olika sorts disneyysmycken. Som jag sa totalt besatt!!! Jag har så bestämt mig för att skaffa mig en disney samling. Tänk, en massa olika disneyfilmer, ritade of course!!! Det är så min dröm för tillfället! Screw you Edward Cullen, Aladdin is the new shit.... Okej, jag tar tillbaka det där!! Men jag nåste säga att disney är för tillfället högt i kurs på min lista av saker jag borde spendera mina pengar på!!! Vem skulle inte bli glad av att ha en sån här i rummet??

En liten nasse eller puh kanske inte skulle vara så fel??

Dessutom lär man sig massor av smart  av disney!! T.ex. ha nalle puh sagt massor med smart!! Alla borde se på disney filmer!! Det hör helt klart till allmänbildningen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0