Tills vi ses igen

Jag fick världens chock när jag var på tearer till Krombi... där bland skådespelarna fanns en krombibo som jag tydligen kände!! Han kom och pratade med mig som att han kände mig och först senare kom jag på att han varit på samma pl kurs som mig!!! Hade helt glömt att han exicterade^^' Men sånt händer antar jag...... Teaterna var humor xD
Börjat läsa manga igen!! Jag har haft ett "långt" uppehåll, men har nu börjat igen!! Hittat full metal alchemist som manga och den är jättetrevlig att läsa! :D Bilderna är ganska bra gjorda och handlingen är bra! Dessutom är den ofta ganska oseriös... Borde kanske köpa den....hmm..... Får fundera på saken!!!
Ska börja hårdträna imorgon.... För säkert 1000de gången  iår^^' Men den här gången ska jag orka med mer än en dag.... Hoppas jag iaf.
Nu ska jag fara och sova, ska upp tidigt imorgon och arbeta på huset igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0