MARIA<3

MAria och CAmilla står och tvingar mig att skriva ett inlägg..... De verkar inet ta nej till svar........
Jag tror att en på min klass har adhd i munnen! Han kan bara inte sitta tyst utan måste öppna sin käft  och spruta ur sig dumma komentarer varannan minut.... När jag försöker vara duktig och räkna min matematik..... :/  Är det verkligen så svårt att sitta ner, hålla sin käft och räkna som vanligt. tydligen om man har mundiare eller annan diare. :P
sandra tycker att hon borde köpa mera godis åt camilla o maria. samt att shun-kun har en pottfrisyr..

pusshej säger vi till oss. o kanske nån annan <3

Kommentarer
Postat av: camilla

oh nej. vi tvingade inte alls dig att skriva. de gjorde du av egen fri vilja! :D

2008-12-03 @ 15:38:54
URL: http://maeve.blogg.se/
Postat av: Bingel

nääää....... Ni stod inte alls bakom mig och hotade mig med kniv och järn

2008-12-03 @ 16:30:49
URL: http://simpleandclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0