Om jorden var en fyrkant skulle mars vara en triangel.

Sandra har idag fått studentpanik! Insåg idag att det bara är en vecka och en dag innan första skrivningen, vilken dessutom är textkompetens.... inte exakt min starka sida!! Därav sandras panikattack i skolan idag!

Sandra räknar matte och äter kladdkaka och chattar med J!!! Me like!!! :D Vad kan vara bättre än det?? Inte mycket iaf! Sandra har dessutom löst en av de jobbiga uppgifterna och är äckligt nöjd med sig själv!

Lyssnar på Ron Pope. Vet iaf av vem som är artist på nästa skiva jag köper!!



Skulle egentligen på zumba idag, men bestämde mig istället för att lata mig här hemma!! För tillfället känns det som en ytterst bra idé! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0