skråla du i de mest opassande tidpunkterna!

Skrev idag hörförståelsen i engelska. Det gick inte så bra! Men med tanke på att jag hade feber så skulle det ha kunnat gå värre!! Mina hörlurare började dessutom skråla under hörförståelsen!! Jag missade en del, men jag hoppasatt jag gissade rätt på den delen helt enkelt!!

Har idag varit till farbror doktorn!! Skaffade mig där ett intyg om att jag är sjuk! Hoppas bara att nämnden tar det i beaktande!!

Behöver inte hålla scout imorgon nu när jag är sjuk!!! Jippie för det!!!

Måste påminna sig att inte uppdatera sin blogg via firefox fler gånger!!

Tycker det vore en bra idé om nån kunde komma på ett par glasögon som man kan ringa till!! Megapraktiskt!! jag tappar hela tiden bort dem och hur sjutton ska man hitta dem igen när man sökt överallt???

Har snabbkollat genom hela buzzerbeat idag..... oj..... det var inte meningen men det bara hände!! Fanns ju som inget vettigare att göra när jag en gång var hemma hela dagen från skolan efter skrivningen!

Kommentarer
Postat av: camilla

en vettig sak ar att svara pa mitt mail som du fick for ett tag sen. :P piik piik

2010-09-14 @ 00:14:34
URL: http://cvimsariusa.blogspot.com
Postat av: Camilla

Sandra...nu börjar väl det ändå vara dags att uppdatera.

2010-10-05 @ 14:51:35
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0