jonas gardell

Äntligen, efter mååånga försvunna inlägg, jobbiga datorer, frustrerad Sandra och allt för lite tid, har jag äntligen fått upp ett inlägg.... hoppas jag!! Det vet jag ju förstås inte innan jag försökt sätta upp den.

Har modersmål för tillfället och lyssnar på jonas gardell på datorn... hmmm.... intressant!! Har skaffat sig en vana av att försova sig varenda morgon.... Något mina lärare tydligen inte uppskattar??? förstår inte varför.

ska idag ha scout med barnen och efter det kanske zumba??

en personen som intervjuar jonas gardell så är gamla testamentet en hemsk bok.... Jonas gardell tycker hon är obildad.

har ignet att skriva om......

Ska på dop till sverige i helgen..... blev tvunget att köpa nå fina kläder från BROS!!!! Bros är nog den dyraste affären i stan, men det finns som ingen annanstans att köpa snyga kläder för dop. bajs.

Kommentarer
Postat av: Camilla

WOW, e de jag som drömmer eller är detta ett blogginlägg!!? jag finner inga ord...

2010-10-12 @ 12:48:02
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0