vertikalvinkeln.

Sandras grafräknare har slut på batterier..... Detta betyder att det är lite svårt för mig att räkna.... Sandra gillar INTE!! Måste fara och köpa nya batterier, men har faktiskt ingen lust att göra det ännu..... Far kanske till stan senare idag och köper batterier + ser på reaskor.... kanske.... Loppis skulle inte heller vara en sån dum idé. Något kan man ju alltid hitta där!!

När jag satt och åt morgonmål såg jag ut genom fönstret. På fågelbordet satt massor med fåglar och pickade i sig mat!! Jag är egentligen inte så mycket för fåglar, men de var verkligen söta!! Sandra blev helt kär... Sen märkte jag att de hade ätit upp precis ALL mat. Detta ledde till att jag fick fara och fylla på... Skulle inte ha varit något problem egentligen, men när jag kom till bakgården insåg jag att snön verkade djup. Men jag klev reskt vidare iaf.. Efter att jag kommit halvvägs till fågelbordet, vilket kanske är fem meter märkte jag att snön räckte mig till låren... till fricking LÅREN!!! Hur sjukt mycket snö ska vi egentligen få i vinter???? Bord det inte smälta snart??? VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fåglarna fick iaf sin mat och Sandra blev dyblöt och gick typ 20m på tio minuter.

Idag blir det väl typ pulkakväll...? Det är iaf planen hittills!! Jag har tyvärr ingen pulka, men en sån kan väl i värsta fall bli inhandlad idag om jag far till stan. Men i mitt sökande efter en pulka idag hittadejag istället en uråldrig träkälke!!! Jag blev hel kär. Undrar om den verkligen fungerar!! Varför skulle den inte, men jag har mina misstankar... Jag måste helt klart testa den någon dag!! Det här är ju en säker pulkamodell... Måste försöka hitta en idag!!


Sandra vill planter nåt... nåt vettigt, nåt som ger god frukt.... vad sägs om ett apelsinträd??

Kommentarer
Postat av: mikaela

Hej, fin blogg :)

jag är en av finalisterna i "dagens blogg" hos Emmelist. Skulle vara jättesnällt om du ville rösta på mig. JAG ÄR NR. 8. Rösta här: http://emmelist.blogg.se/2010/march/finalisterna-i-dagens-blogg.html#comment

2010-03-05 @ 17:57:29
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: Malin

Har du någon favoritfärg på nagellack? :)

2010-03-05 @ 19:04:30
URL: http://labiosrosados.blogg.se/
Postat av: juliaofsweden

Hejju, Söttiis ! ♥

Sööt blogg juuee ! < 3

Kika gärna in på min oxxuu ärruu snäll !

Det finns massa rabbatkoder till cocoo.se till alla mina läsare !

O snart snart kommer det en tävling håll utkik !

2010-03-05 @ 21:03:33
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! =) Fin blogg, ha en trevlig helg hörru!

2010-03-05 @ 23:49:57
URL: http://fannileon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0