sytalko!!


Denna  fantastiska maskin blev använd ordentligt igår!! Maria sydde upp en av hennes prickiga söt kjolar medan jag senare fick ta och sy lite axelband på en av henne klänningar. Symaskin är ju som nog typ sjuuukt praktiskast!!! Man behöver den nog mer än vad man tror!!! Jag vill ha en symaskin till studenten!!!! Fast de är ju typ just nå liiiiite dyra...... ca 400 €, men annars ingen panik!!!!

Senare blev det glass..... Kunde ju ändå inte sy då det åskade så mycket!!!



Sandras glass, som verkligen ser ut som glass med grädde på.




Marias glass........ röra?? gott??? det är den stora fråga!! aptitretande??? inte så troligt!!! 




Sandras frysta grape..... Nu ser den dock mest ut som en människohjärna!! smakade dessutom beskt!!!! Sandras filosofi, vi fryser egentligen hjärnor i vår frys, inte frukter!!


Sandra har idag varit i jobb igen. Måla, måla, mååååla!!! Har nog fått mer färg på kroppen än på väggen... -.-'

Ska snart på sommarfest och måla aniktsmålningar på småbarn.... yay??? hoppas bara att jag inte måste vara där allt för länge!!!!!

Körsbärsblom

Eftersom jag är så skicklig så lär det nog se ut såhär..... not!!! tydligen nån svensk som målat detta!!! Väldigt snyggt!! Hemsida där jag hittade är här.

Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej

Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du får gärna rösta på denna bilden med om du vill. ^^ Nummer 2

http://lillaskrollan.blogg.se/2010/july/finalister.html#comment



Senaste inlägget som gäller om du vill bli länkad, hitta en söt vove på bloggen. ;)

Tack på förhand

2010-07-28 @ 10:32:05
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0