sjuk.

Idag är sandra sjuk för andra dagen i rad. Tråkigt! Dessutom är sandra sjuuukt trött!! Detta vara konstigt eftersom sandra var vaken ungefär fyra timmar sammanlagt igår. Det betyder att jag sov mer än 20 timmar igår........ oj.....

Eftersom jag spenderat sjuuukt mycket tid i mitt sovrum har jag suttit och tänkt i flera timmar hur man kan ta och om designa det. Och det här ska komma från nån som varken kan nåt om design eller har bra färgsinne, or whatever det heter.

Modernt sovrum med möbler från ILVA


Foto: Carl-Johan Bauhn


Vackra textilier

okej, nu när jag fått ur det där ur mitt system kan jag sitta och googla andra onädiga saker. YAY...................

Kommentarer
Postat av: Sophie

Rummet i mitten var sjukt snyggt! :D vill ha :(

2010-02-27 @ 23:56:24
URL: http://sophiecollins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0