hjälp.

sandras fiilis nu efter första skoldagen kan förklaras med två bilder :





Var fram och tillbaka till Hällsand på kvällen. Ganska mycket folk där som jag inte sett på ett tag, mycket trevligt att säga hej till dem igen! :)

Var efter lite böcker till Maria. pontus var där och jag insäg att han kommer att fara på torsdag!! Ve och fasa, hur ska mänskligheten leva utan han mosesfrestelse skämt??? Iaf fick jag alla böcker jag skulle ha efter många om och men och låsta skrivbordslådor.

Annars har dagen spenderats med finska läsförståelsen jag fick av Kangas i läxa.... Hur ska man ha tid att läsa på studenten om man hela tiden får en massa läxor??? Jag kommer ha noll fritid innan studenten.... crap!!!  Sandra får panikångest inför skrivningarna och det är ändå en månad tills jag ska skriva nåt!!

Kommentarer
Postat av: Josla-dyslexi

Hej är det din bild+ jag undra om jag får låna denna av dig?

2010-09-24 @ 10:16:39
URL: http://josla-dyslexi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0