När grisarna flyger

Sandra har idag verkligen på riktigt börjat med marias nino-docka!!! maria den är sjukt nära att vara färdig nu!!! Bara lite ansikte och kläder!! Jag trodde aldrig att det skulle gå så snabbt. Men min lust att fortsätta har försvunnit för idag så jag tänkte jag fortsätter imorgon med att sy.....


Sandra är en lat människa som borde fara ut på länk och som borde städa sitt rum inför julen, men som sagt........ jag är lat!! och att städa är egentlien ganska överskattat!!




Sandra fick igår en nostagichock när hhon såg på gamla scout foton!! Denna gris/anka måste påsant vara åbos stolthet!! xD Jag saknar verkligen Explourer tour, det var faktiskt skoj.......


Som kanske märks har jag faktiskt inget att skriva om utan flummar bara för att hackern ska bli nöjd!!

Lillajul..... what to do?? borde fortfarande städa....... ÖVERSKATTAT!!!!!



Min telefon blev "uppiffad" igår....... helt klart den snyggaste telefon jag någonsin sett!!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0