hur logiken flödar.........

Sandra säger:
jamen jag hittade det i vårt skåp..... och makaronigryta är som så tråkigt.... fast jag kan ju vara lite oorginel och bara sätta i såndär grönsaker som finns i påsar och man förvarar i frysen. Kallar man såna bara för grönsaker??? eller har de som ett speciellt namn??

jontti säger:
frysta grönsaker???


Nämen nu är man inte blåst!!! verkligen inte, alla hjärnceller befinner sig definitivt på rätt ställe!!!


Sandra vill ha ett nytt hus........ inte ett som man inte ens kan säga vilken färg det är......



Hihi, gulligt hus!!! tydligen ska även detta hus vara beboligt. Fast jag tror nog att detta hus skulle ge mig lite psykiskamen... om inte annat för det rosa taket.... eller väggen.... eller vad man nu ska kalla det!




Detta hus skulle då vara mera min smak.... Fast de runda väggarna skulle förmodligen ge mig klaustrofobi.... Annars så skulle det vara perfekt!!! Det ser liksom hur gulligt ut som helst!! :D Snygg desing med STORA fönster...... O.o Me like!!!


Sandra ska vara flitig idag!!! har gjort en to do list!!!

  • Fara och simma
  • läsa på engelsaprov
  • göra matteläxan
  • koka mat
  • diska
  • hänga upp tvätten
  • dammsuga
  • skriva brev till fjällräven
  • göra ett moddearbete som skulle in för tre veckor sen

Jobba säger jag bara för min del!!!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Lustiga hus!

2009-11-02 @ 16:04:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Linn

det nedersta huset var grymt snyggt ;D vill ha

2009-11-02 @ 17:55:30
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Det är inte så svårt att laga mat, fast man måste känna för det.

2009-11-02 @ 20:02:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Linda

Det sista huset hade jag ju LÄTT kunnat tänka mig :P



Haha, okej, fast ärligt talat tror jag inte den är såå farlig. Den är nog mer som en thriller än en skräck :)

2009-11-03 @ 18:43:36
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0