markera innan du svarar

Mugg 30 cl Kärlek rosa Mumin Arabia
Sandra har just fått en fasligt konstig impuls att skaffa sig oerhört många mumin muggar...... Har ingen aning om var detta beroende kommer ifrån, me är de inte bara för härliga?? Denna är min absoluta favorit!!! :D Men den enda jag har är konstigt nog bara en stinky........ Jag bara frågar mig varför nån köper just en STINKY mugg åt mig.....

Mugg 30 cl Siesta Mumin Arabia
Denna är också så söt.....

Mugg 30 cl Lilla My Mumin Arabia
och den här......... Snälla nån rädda mg från detta mumin beroende...... var kom det ifrån??? KARANTÄN!!!!!!!!!


Sandra lackar sina naglar........ Sandra insåg just hur korta naglar hon har........ Detta vara lite deprimerande.




Återigen denna mumin obsession.............


Sandra måste skaffa sig ett liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Detta inlägg är inte alls flummit.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0