Patetiska människa........

Sandra sitter inte och funderar på hur hennes studentklänning ska se ut.... Det gör jag nu verkligen inte!!! Eller kanske ibland sådär på sidan om..... Det är på sant två år tills jag får studenten ändå sitter jag oh surfar på olika internetsidor och söker efter den perfekta klänningen...... Patetiska Sandra!!! Det värsta är att jag har 3 olika valmöjligheter kvar..... Jag har dragit ner tusentals klänningar till tre som jag skulle kunna tänka mig.... Jag måste skaffa mig ett liv!!!!!!!!! Jag skulle kunna förstå migsjälv om det var samma år som jag tar studenten, men det är 2 år!!!!!!! Jag måste hitta på nåt annat att göra!!!! På sant.......

Flirt Prom Dresses P1310
Klänning nr1





Flirt Prom Dresses P1321
Klänning nr2





Flirt Prom Dresses P1336
Klänning nr3



Sandra har igen fått problem med sin läseordning och försöker förbrilt att fixa den.... Detta ger mig verkligen ingen nördfaktor what so ever..... Neppan!!! Men det är faktiskt bara typ 5 dagar tills skolan börjar och jag tycker att det är helt okej att vara nörd en vecka innan skolan börjar!! För jag har ju verkligen inte hållit på att fixa min läseordning sen en månad tillbaka..... Maria måste skämmas över mig!!! :/



Idag ska jag spendera min dag men den tidigare nämnda Maria som just kommit hem från Japan. Vi far väl till stan och köper lite mat och sen blir det kockdags alá Sandra och Maria...... I vanliga fall så skulle våra andra vänner göra vad som hlst för att en såna katastrof skulle ske... Men nu är alla bortresta, så oops..... Nu blir det kalabalik i köket och mycket god mat!!!! Dock vill jag verkligen inte städa eter oss när vi är klara med maten!!


Sandra vill ut på en resa!!! Jag har väl kanske varit ut och rest lite redan.... Men det känns som om jag skulle vilja se ett nytt ställe snart!!! Om jag så bara skulle fara runt i Finland vill jag bara ut och resa.......  Just to take a pick!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Den första klänningen var otroligt fin :)

Äsch, det är väl kul att sitta och planera lite smått och fundera på vad man vill ha på sig den dagen? :)

2009-08-13 @ 12:53:43
URL: http://lillyz.blogg.se.
Postat av: Bingel

Sv: Jag tror också jag gillar den första klänningen mest!! :D

Det är en fruktansvärd tur att jag inte är enda personen som tycker det är kul med sånt!!! :D



2009-08-13 @ 19:11:25
URL: http://simpleandclean.blogg.se/
Postat av: -ELINA-

hej, sugen på design? Spana då in mitt senaste inlägg:)

2009-08-13 @ 20:20:51
URL: http://fashionstop.blogg.se/
Postat av: B E A <3

Kikar in å önskar dig en trevlig helg :)

2009-08-13 @ 23:31:10
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Ellen

hmm.. jag tar studenten om ett år och jag har inte ens börjat fundera över vilken klänning jag ska ha.

2009-08-14 @ 12:26:56
URL: http://rainoverme.blogg.se/
Postat av: nina

har tävling i min blogg där du kan vinna en ny design...

2009-08-14 @ 16:06:56
URL: http://missniina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: oj, vilken självbehärskning!! :O Eller så är det bara jag som är konstig!! ^^'

2009-08-14 @ 16:23:59
URL: http://simpleandclean.blogg.se/
Postat av: sofiie

hejsan,vilken fin blogg:)

och vilka fina klänningar :D!



skulle vara jättesnällt om du kunde gå in

på länken här och rösta på mig :)

www.hannahsgitarr.se?gitarr=565

snälla gå in på länken och rösta!

vore otroooligt snällt!

2009-09-08 @ 16:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0