hjärtat på ett fat dekorerat med ogräs.

Sandra har åter igen en disney episod i sitt liv. Bränner för tillfället en skiva bestående endast av disneylåtar. Jag tror inte att det är riktigt hälsosamt..... Har dessutom börjat filosofera runt Alice in wonderland, som var en mycket mystisk film, men bra!! Dock mobbar en hel drös med denna folk denna film!!

Typ inga läxor till imorgon, funderar hårt på att i misstag försova mig imorgon!! Skulle vara sjukt skönt!! :D

Sandra behöver snart köpa en ny bh, ty hennesgick av på mitten......vet inte ruktigt hur det gick till men sådant är tyvärr fallet. For idag och köpte strumpbyxor och när jag sen satte på mig dem här hemma kom jag ihåg varför jag avskyr strumpbyxor!!

Ska till läkaren imorgon och visa upp mina knän, hoppas att allt är ok och att det fixar sig utan problem!!! Saknar alla mina vänner i utlandet och Maria, ditt medd gjorde hela min dag idag!! :D


Kommentarer
Postat av: Camilla

Saknar du int mig nå? :C

2010-10-14 @ 16:04:44
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0