smile.

Sandra funderar på vad hon ska göra på sitt mellanår.... I och för sig får hon mellanår först om mer än t år, efter hon tagit studenten..... men man kan aldrig börja planera för tidigt!! Språkresa ligger för tillfället högt upp på listan. Hittade en internetisa, avista, där fanns sjukt bra ställen på förslag. Jag funderar chichester college. Det skulle passa mig perfekt!! Eftersom jag varit dit i somras så kommer jag ju inte var helt vilse heller!! Skulle typ studera en termin... Men, men jag behöver ju som tur är inte bestämma mig ännu. Men jag vill!!!!!


Studera på Chichester College

Chichester är en mindre universitetstad med ca 30.000 invånare. Staden utmärks av sin katedral och romerska historia och här blandas pubar, restauranger och charmiga affärer. Skolans ”International department” är aktiva och erbjuder många aktiviteter som resor, fester, filmvisning och utflykter.

Chichester College satsar på kvalitet och att de tar mycket väl hand om sina studenter. Du kommer att studera i internationella klasser med studenter från hela världen. På skolan finns stora möjligheter att umgås med engelska ungdomar och dessutom är priserna mycket bra. Att läsa på college ger en unik möjlighet att uppleva England, dess kultur och människor. Skolan ligger centralt i Chichester.



Nåja, idag tänkte jag att jag eventuellt skulle grilla korv! Pappa sa att det skulle vara brasa där ut och varför inte!? liksom när möjligheten ändå finns!!

Scoutevenemang idag. måste komma ihåg att ta med kameran.... måste komma ihåg att ladda kameran!! VIKTIGT!!! Sandra tänker: orkar inte klä ut mig till nåt. Helt klart på tok för ansträngande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0