typ skrattretande.

Idag blev Sandra sjuk under sista lektionen.... :/ eller snarare i tid till sista lektionen. Inte vara så skojigt, men jag känner mig redan mycket friskare!!! :D Dock lite smått med huvudvärk ännu!! :/


Hade vårt första officiella ksg möte med den nya styrelsen idag!!! Den näst sista lektionen tillbringade vi vår tid med att planera olika aktiviteter för året. Dessutom sa Jonas fucking!!!! :O Detta förstörde min världsbild...... Jag trodde aldrig att det ordet skulle komma ut ur hans mun. Blev nästan ihjälslagen med mötesklubban och även de få ägodelar jag hade med var under även under hot av den farliga klubban!!!!


Resten av dagen har jag spenderat med att sitta och spela christmas chrunch på facebook..... Jag tycka detta vara meningsfull sysselsättning!!! xD Men påsant vad ska man göra när man inte har nåt att göra???? Jag borde skaffa mig ett billigt liv från halpa-halli....... För påsant om det enda jag kan hitta på att göra är att sitta på facebook och spela konstiga spel behöver jag seriöst hjälp!!!!! Om jag dessutom lyssnar på sommar skivan Johnny brännt kan jag verkligen inte ha många hjärnceller kvar.......


Kan nån förklara varför jag inte gör mina läxor under håltimmen??? Det är den perfekta tiden på dagen att göra läxor, men nej för att jag får dem gjorda!!! Jag måste ha nån sorts sjukdom som gör att jag INTE kan göra mina läxor..... Jag tror att den kallas dålig motivation.... eller distraherande objekt......

Inga bilder idag.... Bilder är överskattade!!! Sandra dissa bilder...... Men bara idag...... Borde städa mitt rum. Det är ungefär det råddigaste rummet som excisterar. Jag kan inte förstå hur jag kan vara såhär oorganiserad!!! Allt finns någonstans, jag vet bara inte var!!! Suck, jag avskyr att städa.......

Detta är ungefär jag i mitt rum.... patetiskt......

Kommentarer
Postat av: Camilla

mat i morgon?

2009-09-10 @ 18:22:20
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com
Postat av: HelloNicki

Snyggt där ;) Hoppas du får en trevlig helg!

2009-09-11 @ 10:09:31
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg gärna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-11 @ 22:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0