Mein Zimmer ist ein pathetisches Chaos

I sökandet efter mitt fortfarande borttappade usb-minne har jag lyckats vrida upp och ner på hela mitt rum. Plötsligt så ligger det ett par äckligt smutsiga fotbollsskor på golvet och två par liggunderlag har också funnit att mitt golv är en bra plats att ha som tillflyktsort. Trots mina försök att städa och hitta min minne-pinne har jag lyckats stöka ner mitt rum ännu mer och fortfarande äga ett mycket borttappat minne....... både usb och mitt eget minne är försvunnet.......

Sandra har idag på finska lärt sig att det heter

  1. Luulla jotakin joksikin
  2. Pitää jotakin jonakin
  3. vaikuttaa joltakin


718b3f1babd69251766b6676664fcd9e.jpg
hur Sandra inte är beroende av dessa figurer.... Nej det är hon verkligen inte!!!!


emo30.jpg
De är bara för söta för att vara på riktigt!!!!!!! I love them!!!!!!  Sandra har dessutom hittat den perfekta länken för att kunna se på "pon and zi" gullighet när hon känner för det. Här har vi den omtalade sidan som helt klart inte missbrukas av sandra dagligen!!! 

Are you Pon or Zi?
Your Result: You are Pon!
 

Congrats ur Pon! Ur madly in love with Zi and would do just about anything for em. If ur heart had a face it would b smiling. U don't like snails, care a lot about others and u tend cry a lot. U cry mostly for someone you love. Although when ur not cry ur extremely happy!



nä just det Sandra, här är vi verkligen inte beroende..........


Sandra ska börja läsa på histoiraprov idag. eller snarare Sandra skulle ha börjat läsa på historiaprov för 5 minuter sen. Planerade på att börja klockan fem..... Men inte skadar det nån om jag börjar bara liiiiite senare!!!! Jag ska läsa, för provet är imorgon och hur lockande det än låter så tror jag inte att det är nån bra idé att fara oläst och skriva prov.



Jag gillar denna sång!!! Jag vet inte varför, menden liksom fastnar i min hjärna. Precis som Grace Kelly..... och We can make it..... Sandra borde inte höra på musik när hon ska läsa på prov, hon börjar nämligen nynna till låtarna.... Detta är varken bra för min koncentration eller för omvärldens trummhinnor.

Kommentarer
Postat av: NICEFINALBEAM

det var jag som hittade skorna.

2009-09-23 @ 16:47:03
URL: http://friimari.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förlåt, det är sant!! Det var du som hittade skorna.

2009-09-23 @ 17:35:07
Postat av: Anonym

Hej gillar du självgjorda smycken?



kolla gärna in här i så fall:



http://teddiebeari.blogg.se/2009/september/for-dig-som-alskar-smycken.html

2009-09-23 @ 17:46:51
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

haft en bra dag ? :D

Postat av: My

dem är såå söta

2009-09-23 @ 18:33:32
URL: http://myjosephine.blogg.se/
Postat av: jannica

Hejsan :)

allt bra med dig ikväll ?:D

2009-09-23 @ 18:48:27
URL: http://jaannicaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0