finanskris

Varför Sandra inte borde ta och använda upp alla pengar hon just fått;

  1. Hon borde spara pengar till olika resor
  2. Hon spenderar dem ändå bara på sötsaker..... vilket leder till att hon blir tjock!!
  3. Hon blir sen till lektioner när hon far och handlar 5 minuter innan lektionen börjar!
  4. Hon kan spendera pengarna på något mycket viktigare!!

Idag hade jag min efterlängatde sovmorgon och steg upp först halv nio!! Hur sköt som helst om nån frågar mig!!! Dock fick jag lite brottom att hinna i tid till lektionen, men eftresom jag ändå hade gympa gjorde det inget att jag missade lite av de första 5 minutrarna! Korgboll är helt klart inte en bra sport för mig!! Jag blir på tok för tävlingsinriktad och det är inte nyttigt!!! Jag borde liksom ha en censur som tar bort mig från planen när jag blir FÖR tävlingsinriktad!!

Hur Sandra inte fuskar med att göra sitt Kekkonen grupparbete.... Hon kopierar verkligen inte Camillas grupparbete som hon hade året innan.... Men Sandra ska faktiskt vara aktiv och ändast använda det som informationkäll!! Skriva om allt ska hon göra för att inget ska anses som plagiat!! Dock så anser Sandra att det är konstigt att nåt är plagiat med tanke på att informationen är samma var man än tar det ifrån!!!



Kekkonen var nog en ganska gullig gubbe!! ><


Ingen religion idag nu när Roger är borta... Jag ska vara aktiv och göra mina läxor snart... Bara jag får rätt läxlagandefiilis!! Har innebandy efter skolan idag och har glömt min klubba hemma...... Detta inte vara bra!! Men jag har iaf med mig mina ögon!!! :D Alltid positivt!!!! Efter det blir det en kort matpaus hemma, sen scout med småbarnen.... ENSAM!!!!!!!!!!!!!!!!! Maria den skolkisen ska på nå semper grejs.... Jag kommer att döööööööö.........


Maria har också håltimme.... Detta inte vara bra!!! Maria äta upp sandras chokladrussin!!!  eller chokladboobs som maria tycker låter bättre!!! Sandra har inte för sin telefon på reparation ännu för att kvittot fortfaraned är borta.... Maria tycka sandra kan föra dit telefonen utan kvitto..... Nua


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir lite förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkande saker till allt och alla

på sin blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag har en blogg

som är så jäkal bra och man gemför med kissies..Den handlar om verkligen vettiga saker..Jag har haft full upp med bloggen..Jag gör egna spännande intervjuer med läsare, jag går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare bloggen .. Bloggem handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.Jag vill gå om kissie,och jag tror att jag kan klara det – och det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej!



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se



kram!=)

2009-09-08 @ 14:26:11
Postat av: Leia

Det sista där håller jag med om =)

att man kan använda sina pengar bättre än till godis. :P

2009-09-08 @ 22:53:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vilken look tycker du är snyggast? http://jarske.blogg.se/2009/september/lookbook.html =D

Kramar Sanna på http://jarske.blogg.se

2009-09-08 @ 23:45:58
URL: http://jarske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0