Shiriusu

Sandra borde skaffa sig bättre studieteknik och lära sig att om hon sätter sig framför datorn så kommer hon faktiskt inte att läsa på prov. Istället för att läsa på prov har Sandra sett på japanskt drama!! <3 Buzzer beat..... Yamapi <3 Sandra har förälskat sig i den serien!!! Helt klart inte bra för mina ömtåliga nerver!! Har redan gråtit tusentals gånger till detdär dramat..... Pinsamt!!! men ack så sant.......  Dessutom är Yamapi hot....... väldigt hot!!!!




Sandra ska koka mat imorgon och jag ahr redan beslutsångest för vad jag ska koka!!! Dessutom så spinner mitt huvud med orden läs på prov istället, så jag har svårt att konsentrera mig!! Men tyvärr är goegrafi tråkigt och jag har för tillfället inte någon ork med tråkiga saker!!! Sandra har nämligen fått helt Arashi feelis. Har suttit och hört på deras skiva "dream alive" hela dagen. och då menar jag verkligen hela dagen!!! Jag har dessutom varit duktig och övat på min japanska skönskrift..... mina hiragana ser för hemska ut fortfarande......


HAr bara sett 6 buzzer beat avsnitt idag. Det är bara 4 mer än vad som passade min dagsplan.... Alltså inte allt för farligt om nån frågar mig!! ^^ Jag kommer att bli underkänd i geografi p.g.a. Yamapi och min dåliga självbevarelsedrift..... Jag måste skaffa mig självbehärskning!!!!! Eller nån som håller reda på mig!

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

2009-11-15 @ 21:14:42
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

svar: awu tack så mycket :) allt bra med dig idag då? :)

2009-11-15 @ 22:18:18
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: puxxi

Aaah _ Pi-chan är så söööt x)<333 såg också buzzer beat när den kom ut ^^<3 haha sitter och lyssnar på hans singel nu, passande 8D tkr du han passar bäst i lockigt eller platt? ^^ jag kan inte bestämma mig ;3

2010-01-08 @ 18:45:00
URL: http://strawberryfuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0