Real to me

Idag snöar det!!! eller man kanske ska säga ikväll snöar det.........

Idag har Sandra och Ellen varit till Myntti och inhandlat godis till name of the game. Med vissa svårigheter....... När vi kom fram klockan halc fem visade det sig att den stängt redan klockan fyra. Men som tur var så fanns där en snäll städargubbe som släppte in oss så att vi fick ta våra varor!!! :D Vi hade otroligt megatur!! Speciellt med tanke på att vi skulle bland godiset idag. Skulle ha kunnat bli pinsamt när de frågar varför vi inte kan blanda godis idag och vårt svar var "nä vi satt på café och skvallrade istället för att fara till myntti i tid...."


Som sagt så blandade vi godis hos Ellen idag. MEGASKOJ!!!! De flesta från ksg-styrelsen var där och umgåsades. Om sanningen ska fram så var det JAG som åt minst godis. Dukitig Sandra!!!!!





Sandra fick skjuts hem med Jonas pappa. Innan han körde hem mig for vid via Ekeri som tydligen är ett företag som han är delägare i. Stället var som enormt!!! Han måste tro jag är helt dum i huvudet för min replik var "är det HÄR Ekeri??" Han gick ut ur bilen och Jonas var ganska säker på att jag fortfarande inte gick under kategorin helt blåst ur hans pappas synvinkel.... Det förändrades helt klart när jag satt i baksätet och svamlade om helt mystiska och absurda saker. Men jag höll mig iaf från att göra en snöängel på ekeris parkering!!! Helt klart nåt att vara stolt över!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-06 @ 18:12:52
Postat av: Anonym

Bra blogg! :D

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

2009-11-06 @ 20:18:04
Postat av: MizthaNguyen

ser gott ut xD

2009-11-12 @ 23:50:33
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0