bland nonpareller och fruktsallad

Sandras golv är fyllt av nonpareller....... och så fort jag rör på mig så knastrar det under hjulen på min stol...... Jag måste dammsuga..... Allt pga maria som hällde ut det på mitt golv! Ve dig Maria!!!

Gårdagen spenderades med att städa i kårlokalen i allt för många timmar. Hittade massor med mystisk mat som jag inte tror är från detta århundrade. Jag blev tvungen att slänga massor, man vet ju aldrig om det finns såna som inte ser på datumet och äter allt de får tag i. Det finns faktiskt såna människor!!! :O

På kvällen spenderades tiden med Maria....... Såg på lite stand up <3 vilket reulterade i en ny  bakgrundsbild för min del........


inte för att klaga eller nåt, men jag blir helt konstig i huvudet av att se på denna bild!!! Den förstör liksom harmonin i min omgivning!!!


Efter lite konstig matlagning alá Sandra och Maria som mest bestod av dåliga konservöppnarskämt och bananer i oboy så satte vi oss ner för att lugnt se på en film och ha fotbad och äta fruktsallad..... Memoirs of a geisha är som en otroligt bra film, men påsant den är tråkig i längden!!!!!! Dessutom är musiken sövande.....




Sandra har blivit arashi sjuk och har nu laddat ner 8 d no arashi avsnitt....... detta är skrämmande!!!! Snälla nån rädda mig innan jag blir beroende!!!!! Jag måste hitta en ny sysselsättning än att se på arashi......... Skolarbeten....? Don't think so!!! Men man aknske borde fara till tv:n och se på en dålig amerikansk tv-serie???


Sandra bygger inte pussel.............. För det skulle vara ytterst omoget......

Kommentarer
Postat av: Moa

Memoirs of a geisha e bra, men den känns ju påsant som tre ½ timme lång när man ser på den :O

2009-11-02 @ 14:13:25
Postat av: Sandra

Jag vet!! när man sett på den en och en halv timme så man helt slut i huvudet!!! Fast det är en megabra film!!!!

2009-11-02 @ 19:29:11
URL: http://simpleandclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0