Not happening!

Jag kan inte förstå att jag stigit upp en halv timme för tidigt!! Tänk, just nu skulle jag kunna ligga och sova i min allt för hårda säng :'( Men nej, nu stiger vi upp och gör ingenting istället.... Bra idé Sandra, BRA idé!!!!!!

Har gympa första lektionen...... Test..... Varför skulle man vilja veta hur bra man är på något?? Är man dålig, så är man dålig!! Då vill man inte ha bekräftelse på det!!! Jag avskyr test......

Ska ha tyska för första gången sen jag skolkade... Jag undrar om Monica är "pisssed off" fortfarande....? Det är lite skrämmande!! Jag fruktar NÄSTAN för mitt liv. Hon kan bli ganska arg.

Jag har ett stort behov av att sova. Vaför kan ingen ge mig sömn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0