I've been travelin' on this road too long

Fick sova en timme mindre i natt... Känns som om jag sovit minst tre timmar mindre!! Jag är som mega trött!!!

Har mått pest hela dagen! Jag har säkert fått dendär flunsan som resten av min klass redan har haft. Det skulle vara jobbigt, jag har som inte ork att vara sjuk just nu. Att vara sjuk är inte högst upp på min prioriteringslita för tillfället! Dessutom blir jag alltid så rastlös av att vara sjuk.

Mitt usb strejkar. Jag kan inte sätta in hana kimi i den hur jag än försöker. Jag har bara ett program och special kvar... buhuuuuuu. Jag älskar det där dramat! <3

Dagens super extreme rasvaton låt: Leave out all the rest  Linkin park

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0