Final countdown

Har äntligen fått internet till min dator :) Det var på tiden!! Jag började nästan få abstinens besvär xD Har firat denna händelse med att se äckligt mycket på arashi!! Jag håller på att bli beroende.... Ve dig Maria!!!!!!

 Ska snart och äta. Kalops, eller nåt liknade. Jag är hungrig och kakao är överskattat.

Om jag skulle skriva en bok, vad skulle den då handla om... det är dagens fråga. ty jag finner ett stort behov av att få skriva en bok!

jag måste lacka mina naglar. vilken färg..... blå??? jag måste skaffa brunt!! Brunt är fint och varmt! Jag vill ha en brun mage...... och gärna resten av kroppen med.....

Nino..... ♥

Kommentarer
Postat av: maria

NINO .__________.

2009-03-15 @ 12:05:06
Postat av: Bingel

I know, jag har fått total nino shock!!!

2009-03-15 @ 12:46:21
URL: http://simpleandclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0