Hur man hittar en bh.

Idag hittade en av dagisbarnen innaför min tröja och tyckte att min bh var ungefär det intressantaste man kunde tänka sig. Så fort jag försökte rycka bort honom från min nu, för resten av omvärlden fullt synliga bh började han gallskrika. Mina arbetskamraters reaktion till detta var, men tänka sig att de lär sig såndär redan när de är små......

Under min matrast så asatt jag och vek fiskar på ett japanskt sätt=origami tekniken. De blev megasöta!! ^^ Jag har bestämr mig att ge en åt Idamari när jag ser henne vid Hällsand idag! :D Enda problemet med mitt vikande var att antalet barn som "också ville ha" ökade och ökade.... Från och med idag kommer jag  aldrug att glömma hur man viker fiskar.

Sitter förnöjt och lackar naglad´rna för tillfället..... Mina föräldrar har gäster som jag helt artigt umgicksmed en och en halv timme innan jag lika artigt sa att jag måste ställa mig till hällsand.... För jag behöver helt klart en och en halv timme att ställa mg till Hällsand... nit!! Jag funderr hur länge det tar innan mina föräldrar kommer på min diskreta frånvaro och kommer efter mig för att få mig att "socilaisera" med gästerna......

Fick ett brev idag! :D Detta brev var från nån i Bulgarien och mitt första intryck var ungeför..... Okej hon måste vara 5 år!! Men icke-sanicke!! 16 var åldern!! Dock har jag fobi över hur jag ska våga svara, har aldrig i hela mitt liv sett nån skriva sådär prydligt.... Jag kan skriva prydligt ungefär två meningar, sen så kommer kråkfötterna framigen!!! Oj, oj!! OOOj, oj ,oj!!!!

Ska snart fara till Hällsand!!! :D Jag har inte varot där på evigheter och har lite abstinens! Hoppas att det är massor med folk där. Jag hoppas pckså att Hanna är där. Har inte sett henne på eviheter och måste definitivt få lite Sandra-Hanna time snart.... När jag inte har fullt upp xD

Var till Ellen igår. Jag måste säga att den manliga befolkningen på denna sida av jordklotet har ett konstigt sätt att inte klara av att komma i tid!! xD Iaf var det megatrevligt!! Ellen måste ha världens gulligaste hund!! ^^ Vill också ha en!! Såg på nån konstig fjortisfilm..... Sydney White??? Eller något i den stilen iaf. Den var HELT oberäkenelig (är det ens ett ord???),

Camilla var här idag och vi funderade över hur vi ska göra med kött torkandet till fjällvandringen. Vi kom fran till att vi får fara till kåris klockan tio och börja steka kööttet redan då...... Suck, där går ännu en hel dag i att arbeta!!! När ska jag någonsin få ledigt??? Jag tycker detta är ytterst orättvist, jag har inte hunnit sova mitt på dagen (pensionärspoäng) hela denhär veckan!!!! Jag får FEL I HUVU!!!!!!! Sömnbrist, är min enda kommentar till denna vecka.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sandra...Du glömde att skriva att du var hos mig också igår och att du fick smaka på mycket goda muffins :(

2009-07-17 @ 19:42:36
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com
Postat av: Mary

hahah nä vilken liten unge assåå:P

2009-07-18 @ 09:59:29
URL: http://maryzaias.blogg.se/
Postat av: Jasmine♥

Hej, fin blogg :)

Allt bra med dig? :)

2009-07-18 @ 10:12:25
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: JOANNA- VECKANS BLOGG

jag drar igång veckans blogg- byJoanna för första gången idag, anmäl dig!

2009-07-18 @ 14:48:02
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0